Alvast welkom Patjecruiser

Gestart door Het GoldWing forum team, 6 mei 2012, 22:36:02

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Patjecruiser.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Patjecruiser

Bedankt
Ik ben Patrick en mijn vrouwtje Anneke ,sommigen zullen ons mischien wel kennen wij zijn een 3tal jaar geleden gestopt met rijden en toen alles verkocht maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en nu hebben we terug een 1800'gekocht en we zullen wel zien waar,we deze keer stranden ,wij zijn jaren bij de kerstwingers geweest als actief lid maar nu willen we alleen nog recreatief rijden ,allez ik heb op 19 april mijn Wing ingeschreven maar wacht nog altijd op lijn nummerplaat,wat een bende losers bij div ,wij vertrekken op 1 juni voor 3 weken naar zuid frankrijk en had toch graag de moto meegenomen hopelijk lukt het nog

Winger-Marc

hey patje
:welcome: terug zou ik zeggen  :13:
en veel veilige km gewenst
ik zou toch eens bellen naar DIV dat lijkt me verdacht lang
waar de plaat blijft

chrisbiker

welkom Patje  :sign0098: wat platen betreft, wat een bende looser daar in Brussel, lui zou ik zeggen, ik heb de mijne de 28/04 aangevraagd maar, ze hadden toen om een nieuwe computer update of wat else en, het inhalen van opgestappeld werk 4 dagen gesloten, maar tot nu toe werken hun systeem nog altijd niet naar behoren, ik heb deze morgen te horen gekregen dat ze 1 maand tijd hebben om platen en documenten te versturen, :ecomcity: :ecomcity: dus hoe langer wij gaan hoe slechter het gaar :rolleyes: :rolleyes: maar zoals goed geweten is de betalende varken moet maar ja knikken en zwijgen pfffffff, maar wij zullen positief blijven  :victory: 

wing67

Hey Patje, Welcome back zou ik zeggen  :welcome: :welcome:
wat die nummerplaat betreft heb ik dan meer geluk gehad, was wel vorig jaar, vandaag aangevraagd, en morgenvroeg in de bus.... :13: :13:
Ze zullen er wel een bende idioten zitten hebben die niet kunnen lezen of schrijven héé, maar toch hoop ik dat je ze tijdig in huis hebt ... :13:

Cooper

10 mei 2012, 21:11:05 #5 Laatste wijziging: 10 mei 2012, 21:12:44 door Cooper
Hey Patje, welkom bij de Goldwingbende hier.
M'n zoon is ondertussen z'n 5de week ingegaan dat hij op z'n plaat wacht.
Ikke vandaag zelf naar de DIV geweest voor mijn plaat, bonnetje genomen om 11.13uur en om 15.43uur  :a102: met m'n papier buiten gegaan. Morgen of maandag zit ze in de bus.  :72:
Was nog effe een spannende countdown want om kwart voor vier is het daar onherroepelijk deuren dicht.
Kost wat tijd maar je moet dan wel geen maanden wachten.  :57:

Nog veel plezier hier en hopelijk ligt je nr.plaat vlug in de bus.

Grtz.
Van ook Patrick en An. :13:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Robert

Patje, welkom op de forum
Hoop dat je vlug de plaat in je bezit hebt
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

patjen