Alvast welkom schampie

Gestart door Het GoldWing forum team, 9 november 2012, 20:20:28

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom schampie.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

9 november 2012, 20:21:38 #1 Laatste wijziging: 9 november 2012, 21:54:35 door IJSBLOK
Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

schampie

Hallo Iedereen, ik ben Johnny en woon in Zwevegem West Vlaanderen, ben 45j en gehuwd.
rij nu met een Harley Davidson Heritage, die te koop is !!!
na mijn vorige 2 Honda Goldwing's 1500cc zal ik terug de stap doen naar een Honda Goldwing 1800cc
eerst de Harley Davidson kwijt geraken hé.
is nu eens slecht periode, maar je weet nooit hé.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Cooper

Welkom bij de bende Schampie en nog vele veilige kilometerkes toegewenst.
Enne tja... Nen Harley Brulson, dat wil iedereen niet hé. Toch veel succes gewenst met de verkoop.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

juno61

10 november 2012, 10:32:01 #4 Laatste wijziging: 12 november 2012, 23:31:28 door juno61
 :welcome: hier op het Forum Schampie ,
wens je alsnog veel plezier hier en hopelijk voor je
rijd je al snel terug met een Goldwing ,
nog vele veilige Km gewenst

Groetjes
Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

:welcome: op het forum Schampie, jij bent ook een vroege vogel moet ik zeggen...  :king:

JohanVP

Hoi schampie, :welcome:
ik stond vorig jaar op het punt om een HD te kopen, maar na een proefrit van anderhalf uur met een elektra heb ik toch maar van dat idee afgezien. :sign0098:
Wat is de reden waarom jij overstapt?
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012

schampie

bedankt iedereen,

Hoi Johan VP, een reden heb ik niet echt, als je over motoren spreekt, dan spreek je over Harley hé!
zeer sterke motors niet kapot te krijgen! en ik moet eerlijk bekennen, gelijk waar je komt, (niet door het geluid hoor)
heb je wel veel bekijks. met mijn andere motors had ik dat niet.
mensen blijven staan om het geluid te horen als je vertrekt en zo.
en het is niet meer zoals vroeger, dat je er zelf moet kunnen aan sleutelen, ik zeg niet de motoren van van voor 1970!
ik ben er ook nog nooit mee aan de kant gestaan, je moet ook een beetje geluk hebben zeker.
maar mijn vrouw die gaat ook echt graag mee. en ja op de Honda Goldwing heb je nu eenmaal meer plaats en comfort.
gelijk waar je toekomt, kan je de kledij kwijt is de bakken. dat is wel handig hé.
de tijd om met je hemdje te rijden is voorbij, met als die regels die ze opleggen.
en zeg nu eerlijk, gekleed als een eskimo op een Harley, dat is geen zicht hé.
hij staat te koop voor de vrienden, maar nog niet op internet. ik wacht nog tot begin 2013, ik rij wel met de motor winter en zomer.
ik rij met de motor van mijn 18j en ben er nu bijna 46j, heb er wel al een paar gehad, dankzij mijn vrouwtje. want die zaagt daar niet over, veel te blij
om ook mee te gaan.
beste groeten daar, en misschien tot volgend jaar met de H.G.Wing

katalan

:welcome: Schampie,

Ik hoop dat je vlug van die HD vanaf geraakt. Staat hij al geadverteerd op kapaza of 2de hands? Geef anders maar eens de links door naar uw ad's, je weet nooit of wij iemand tegenkomen die een HD zoekt. Ik heb vandaag op mijne wing aan het toeren geweest, man jong je weet niet wat je mist....Zaaaaaalig!!!  :1rij:

Groetejes
Anton

schampie

Tnx Anton, ik wacht nog even, misschien verkoop ik hem aan een vriend, anders komt hij volgend jaar op het internet, nu is het een slechte periode hé.
en ja dat kan ik geloven dat het zalig was, maar met de Harley is het dat ook hoor, die moet zeker niet onderdoen !
maar het comfort dat alleen al mis ik toch hoor.

IJSBLOK

Ben blij dat er hier een slimme West-vlaming in de groep komt !

Welkom vanuit Antwerpen, Schampie...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

schampie

Jantje Beton

:85: Wij weten dat het een IJBLOK is  :s_laugh:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

schampie

hoe  [IMG]http://smileys.on-my-web. kan ik zijn hé, maar ja een foutje is geen ramp,
:s_hi: