24 november 2024, 03:29:44

Alvast welkom roberke

Gestart door Het GoldWing forum team, 9 januari 2013, 19:49:22

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom roberke.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

roberke

Ik ben Robert en ben woonachtig in het pittoreske Waasland. Sinds mijn 18 jaar rijd ik met de motorfiets en, laat me hout vasthouden, nog zonder noemenswaardige accidenten. Nu ben ik onlangs 50-er geworden.
Een voorkeur voor een welbepaald motormerk heb ik nooit gehad niet. De meeste courant merken (Honda, Yamaha, Kawasaki en Suzuki) heb ik wel eens in mijn bezit gehad en hieruit concludeer ik dat elk motortype wel zijn voor- en nadelen heeft.
Momenteel rijd ik het meest met een Yamaha Bulldog voor het verplaatsen naar m'n werk. Ook bezit ik een BMW K1200Lt voor langere uitstappen of meerdaagse trips.
Inderdaad, ik rij dus niet met een Goldwing en dat is, gek genoeg, de rede waarom ik me gebruiker heb laten maken van dit forum. Al lang loop ik met de idee rond om over te stappen van een BMW naar de Goldwing. Op het net heb ik hier en daar al wat nagelezen. En... je vindt er de meest diverse opinies. Ik ben dus nog geen stap verder. De BMW bevalt me maar toch...
Mochten er hier rijders zijn die mij kunnen overtuigen om over te stappen dan luister ik met veel plezier.

juno61

:welcome: Roberke ,

hier op het Forum ,
met welke motor je ook mag rijden ,het gaat erom dat we hier allen de zelfde passie hebben
en dat is toch het rijden met de motor ,
zelf zal ik U niet kunnen overtuigen daar ik zelf nooit met een BMW gereden heb ,
kan U enkel zeggen, dat het zalig rijden is op een Goldwing ,
hier zijn er een paar die overgeschakeld zijn van BMW ,Pan en ander ,
naar Goldwing en er zeker geen spijt hebben ,
Fijn van je van U hier voor te stellen  :c017:

Groetjes
Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

:welcome: roberke  :welcome:

fijn dat je je even voorsteld, en hier zijn wel verschillende "oud" bmw rijders die je kunnen overtuigen eens met een wing te rijden..  :great:

IJSBLOK

10 januari 2013, 20:44:23 #5 Laatste wijziging: 10 januari 2013, 20:46:07 door IJSBLOK
Beste Roberke, welkom hier...

Ik heb het topic "alvast welkom" en "eventjes voorstellen" hier samen gevoegd, het gaat toch allebij over Roberke zijn komst op dit forum...

Het is moeilijk om iemand te overtuigen, en al helemaal als je zoiets gaat uitpluizen op het internet. Ikzelf heb 16 jaar lang BMW gereden, minstens 200 dagen per jaar, in goede en slechte omstandigheden.
En van een nieuwe BMW K1200LT ben ik op een 17jaar oude Goldwing gestapt, en ik was na hooguit 25 km verkocht... DUS  DENK  EERST  GOED  NA  VOOR  JE  EEN  PROEFRIT  DOET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.

Als je een passagier meeneemt, is het al helemaal hopeloos, die zit immers in een salon onderweg...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

JohanVP

Heu Roberke,
ik kan Ijsblok alleen maar bijtreden.
Ik moest en zou een HD hebben, tot ik er een proefrtit mee deed.
dan toch laar eerst nog die Goldwing proefrijden. Na iets meer dan 100 km was bij mij de knoop doorgehakt.
Zoals er gezegd is heeft elke moto wel iets wat je minder bevalt, maar al bij al om dagelijks mee naar "het werk" te rijden (voor mij is dat gans Belgiƫ en regelmatig Duitsland en Frankrijk) kan je je volgens mij niks beter hebben.
doe eens een proefrit en gooi je vragen of twijfels even op dit forum.
In elk geval vele veilige km Roberke
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012