1 november 2024, 16:35:52

Alvast welkom RTben

Gestart door Het GoldWing forum team, 25 juni 2013, 19:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom RTben.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

RTben

Hallo
Even voorstellen...

Ik ben een Jonge veertiger met meer dan 20 jaar moter geschiedenis , na wat Yamaha , Suzuki en Honda , rij ik momenteel met mijn 2 de  BMW RT 1200

Wat doe ik hier dan op dit forum .... ?

Na een testrit op een GW1500 van een vriend , moet ik toegeven dat ik sterk aan het overwegen ben om over te stappen op een GW 1800.

Dus iedereen met tips om me te overtuigen van deze stap .... Laat maar komen

Groetjes

juno61

:s_hi:RTben ,

:welcome: hier op het Forum ,
wens je alvast veel leesplezier hier ,

tja ,dat heb je nu eenmaal met een Goldwing ,eens je er mee gereden hebt ,
heb je de microbe vast ,
als je meer wilt weten gewoon vragen ,jongen
stomme vragen bestaan niet ,er zal wel altijd iemand zijn
die je vraag zal kunnen antwoorden

:c017: om U hier voor te stellen

groetjes
Rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

26 juni 2013, 20:05:32 #4 Laatste wijziging: 26 juni 2013, 20:09:56 door Cooper
Ook ik heb m'n RT 1200 van net geen 5 jaar ingeruild op een Wing.
Een GL1500 van toen 20 jaar oud zelfs, en nog geen moment spijt van gehad.
Rij ook eens met een 1500, deze zijn nog wel te vinden met een respectabel aantal kilometers, ze hebben beiden hun voor en tegenstanders de 1500 en 1800. De meeste 1800-rijders zullen het waarschijnlijk niet willen/durven toegeven maar ik ken persoonlijk twee personen die de 1500 prefereren boven de 1800. Eentje heeft z'n 1800 zelfs terug ingeruild op een 1500 en de andere koopt ook geen 1800 meer moest z'n huidige "overlijden". Het echte motorgevoel zou op de 1500 meer aanwezig zijn als op de 1800, ik heb nog geen 1800 gereden en weet het dus niet. Ook het comfort voor de duo is op de 1500 beter dan op de 1800, en windbescherming over de ganse lijn scoort de 1500 ook hoger.
Wil je niet laten twijfelen maar wat de aankoopprijs betreft zijn er tussen beide toch wel grote verschillen. :13:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Welkom RTben,

Ook ik heb een geschiedenis van 16 jaar RT (en LT) achter de rug. Van de 60/6 RT naar de 750 LT, dan naar de 850 RT en tot slot de 1200 RT: allemaal BMW, en toch allemaal anders...

Probeer het dus ook eens bij Goldwing, om ten minste een rit te proberen met zowel een GL1500 als een GL1800... Hou er rekening mee dat er bij een gebruikte Goldwing geen enkel exemplaar nog "standaard" is, de ene heeft meer chrome dan de andere, die heeft CB, die een trekhaak...

Misschien kunnen de Goldwingers die zowel met de 1500 als de 1800 gereden hebben, hun duit hier ook in het zakje doen, maar ga zeker ook eens rondkijken op het forum hier, verschillende topic raken dit onderwerp al aan...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

:welcome: op het forum RTben  :13:

RTben

Alvast bedankt voor de reacties
Volgende week maak ik alvast e testrit met een 1800

Groetjes

wing67

oei oei, maak al maar plaats in je garage..... :grin: veel  succes  :great: :great: