Alvast welkom Bandit600gsfs

Gestart door Het GoldWing forum team, 19 juli 2013, 23:55:38

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Bandit600gsfs.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Bandit600gsfs

Hallo allemaal,

Ik ben dus Cops Guy , ik ben 49 j. Gehuwd en vader van 2 dochters van 24  en 21 j.
Mijn passie is dus voornamelijk met de moto rijden, waarvan ik er toch al een paar heb gehad :13:
Ik ben begonnen met een Aprilia motoscooter 150cc, dan heb ik 2 Suzuki bandits gehad 600cc, waarbij ik met de eerste een ongeval heb gehad. Dan ben ik overgestapt op een BMW RT 1100, dan een Suzuki instruder 1500cc, en dan ben ik overgeschakeld op een Goldwing 1500cc van 1994 omdat mijn vrouw ook graag mee wilde gaan als wij zondag's gaan toeren, en het beviel haar zo op de Goldwing dat ik nu sinds kort ben overgeschakeld naar een Goldwing 1800 cc met amper 28000 km op de teller van 2001. Wij zijn ook aangesloten bij een motorclub de motovrienden uit Munsterbilzen waar de meeste moto's Goldwings zijn. Prima moto's en ik zou niets anders
Meer willen.
Bij deze een kleine voorstelling van mij.
Vriendelijke groeten,
Cops Guy

juno61

:s_hi: Guy ,

:welcome: Hier op het forum ,
wens je alvast vele mooie en veilige km toe ,

groetjes
Rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Van harte welkom hier, al moet je misschien nu wel eens nadenken over een naamsverandering  :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

hugske

Citaat van: IJSBLOK op 20 juli 2013, 11:55:46
Van harte welkom hier, al moet je misschien nu wel eens nadenken over een naamsverandering  :85: :85: :85: :85:

:57:  Lap , als hij het woordje bandit ziet is hem niet meer te houden, beroepsmisvorming    :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:

Mvg

Hugske
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

goofy

Bandit600gsfs

:c017: voor de vriendelijke ontvangst en jullie zullen zeker nog van mij horen.   :13:

wing67

ha een LIMBURGER  :great:
:welcome: bij de gekke bende hier, en hoop je eens te mogen ontmoeten op de één of andere bijeenkomst...  :13:

Rijden jullie iedere zondagmorgen uit aan de rotonde in Munster ? aan de hondenschool ? dan denk ik dat ik je ken, want ik ben eens met die gasten gaan meetoeren, toffe bende en reden op een heel rustig tempo  :great:

Bandit600gsfs

Ja inderdaad elke zondag rijden wij uit aan de hondenschool in Münster, gelegen aan dat rond punt.
Vertrek is altijd rond 10u,en er wordt inderdaad heel rustig gereden. Fijn groepje, ben er nu een drietal jaren bij.
Geen verplichtingen, als je zin hebt om nog eens mee te rijden altijd welkom. :13: website de motovrienden. Ik ben die met de zwarte Goldwing GL 1800 die ik nog maar een 2 tal weken heb, voordien ook een zwarte Goldwing 1500 gehad.Vroeger was ik van het gedacht dat ik nooit met zoiets groots zou rijden, maar nu heb ik spijt dat ik er niet eerder mee begonnen ben.Fijne machines om mee te rijden.
Allee ben ermee weg. De groeten, en je weet altijd welkom hè .

Groeten,

Guy