Alvast welkom jos motormuis

Gestart door Het GoldWing forum team, 5 november 2013, 22:12:30

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom jos motormuis.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

jos motormuis

7 november 2013, 12:03:44 #2 Laatste wijziging: 7 november 2013, 19:10:12 door jos motormuis
hallo m,n naam is Heijens Jos en ik kom uit Ekeren ben geboren in 1962 lid van MTC Vlaanderen
sinds 1999 en ben een beetje een vreemde eend in de bijt om het zo maar te zeggen

Ben afkomstig uit Nederland (Zeeuws-Vlaanderen) maar ben in Nederlands (Limburg ) geboren door m,n ouders hun werk ,ze waren schippers en ben dan naar school gegaan in Hoboken (Antwerpen) in een schippersinternaat en daar gebleven tot m,n 13é moest nog 14 worden en ben dan gaan werken bij m,n ouders op het schip
Daarna leerde ik m,n eerste vrouw kennen in 1983 en er zijn daar 2 kinderen van gekomen
En door toedoen van die kinderen ben ik dan als Belg genaturaliseerd omdat ik wilde voorkomen dat ze niet net zoals ik gepest worden op school ,na een paar jaar is het dan toch fout gegaan
En ben dan even als vrijgezel door het leven gegaan en een beetje van de wereld ,allee meestal in Europa ,en k,hou van beestjes en muziek en als hobby wat fietsen,fotografie (bescheiden) en reizen als het kan met de moto ,na weer een kortstondige relatie met m,n 2é vriendin ben ik uiteindelijk afloskapitein geworden van rederijschip waarvan deze als eerste en tevens als laatste van de zeven schepen gedaan heeft tot in 1999 en in die tijd was ik bezig met m,n collega,s op het schip dat ik zo graag een trike zou hebben omdat ik ze tijdens het varen zag rijden langs de kanten van de Rijn ,maar zeiden de collega,s dat het niet zo gemakkelijk rijden is met een Trike omdat je niet tussen de auto,s door kan rijden ,maar ik had schrik voor gelijk een moto te kopen en ermee te rijden ,raden ze me dan aan voor een motorscooter te kopen en dus deed ik dan maar een Yamaha Majesty 250 en bij de eerste ritten hier en daar ,heh ik toen een keer in 1999 meegereden met de M.A.G. aan het Antwerps Docks hotel in Antwerpen en daar was Draps George met een standje, namelijk MTC Vlaanderen uit Aalst en hij vroeg of dat ik niet eens wil mee rijden met hun clubrit en k,heb dan geloof de Schelde–Dender–Leietreffen gedaan in Dendermonde en daar beviel me wel en heb me toen lid gemaakt en ben er ook bijgebleven ,de collega,s op het werk zagen dan de foto,s van de andere leden en omdat ik als laagste en kleinste motor toen ertussen reed ,waren ze aan het lachen en zeiden zie daar motormuis rijd er tussen en die naam vond ik wel mooi en k,heb toen eens gezien voor het logo en k,heb deze dan gevonden in een boek van Motormouse & Autocat naar een tekenfilm van net voor de Flintstones dus heb ik dan de bijnaam motormuis gekregen van de collega,s op het werk ,het logo zelf heb ik dan zelve gemaakt met kruisjessteek en ben daar dagen mee bezig geweest ,na een tijdje heb ik dan de motorscooter verwisseld in een Honda Deauville 650,daar reed ik graag mee en heb ondertussen m,n 3é vrouw Patricia leren kennen waar ik nu nog bij ben ,maar toen begon het ,ik wilde m,n huis verbouwen die ik gekocht had maar ik had geen auto ,dus de keuze was Honda Deauville 650 weg en auto in de plaats en dan de verbouwingen ,nu na een paar jaar zonder moto ,ben ik nog wel MTC Vlaanderen gebleven als steunend lid en heb dan ook een mooi aandenken gekregen ,,maar de kriebels kwamen terug voor met een moto te rijden nu alles achter de rug is ,en nog altijd m,n voorliefde voor een Trike en omdat ik ook moet letten op soms m,n evenwichtsstoornissen die ik onlangs gekregen hebt,was de keuze vlug gemaakt dus een Trike ,maar omdat ik niet zag zitten met zo,n brede bak van een normale Trike ,ben ik dus op de keuze gevallen op een Can-Am Spyder RT Techno omdat ik toch graag lange afstanden doe en dit jaar 2011 ga ik naar het autosalon voor eentje te gaan bestellen bij deze dan heb ik
hetgeen ik wilde hebben een motor met 3 wielen en daar ben ik trots op ,en de muis is altijd meegegaan op elke motor ,het is een souvenir van m,n schoondochter die heel veel euro,s
in gestopt heeft voor die muis uit een bak van een kermisattractie eruit te halen ,ondertussen
door dat ik een Spyder heeft ben ik ook lid van de Spyderrijdersclub geworden ,Ondertussen na meer dan 12 jaar ben ik uit MTC Vlaanderen gegaan omdat het voor ons een
beetje te ver was om iedere keer naar Aalst te rijden als er iets te doen was en ook omdat de meeste van Oost en West-Vlaanderen waren die meestal onderling met mekaar omgingen en wij een beetje als een buitenstaander voelden ,hebben we besloten om dichterbij te zoeken bij huis en zijn zo bij MTC Toervrienden aanbeland en het is goed meegevallen ,ondertussen hebben we ook al een paar keer mee gereden met jos,jakke en mike en andere van de Goldwing vrienden en t,was heel gezellig om met de Goldwing vrienden mee te rijden ,het laatst was de 1 mei bloesemrit in Wellen en met Mike met z,n Honda Deauville hebben we samen in Brussel gezeten met de betogingsrit op 28 april ,als het kan probeer ik zo veel mogelijk met de Goldwings te rijden omdat die rijders redelijk rustig toeren en wat van de omgeving kijken ,bij MTC Toervrienden probeer ik ook met de Goldwings mee te rijden en bij die club zijn we niets verplicht zodoende dat we ergens naartoe rijden probeer ik als het enigszins kan beiden te combineren ,dus k,rij met de Goldwing vrienden en samen zie ik dan ook de rijders van onze club ,ondertussen ben ik ook al uit de club MTC Toervrienden en rij dus alleen en vrij ,maar ben wel nog bij de Goldwingvrienden wat niet echt een club is ,maar meer een vriendenkring ,enfin dit was dus m,n verhaaltje mvg jos"motormuis"

IJSBLOK

Dat is een hele uitleg, zeg !

Welkom hier, Motormuis. Ga zeker eens kijken naar de reverse trike van de GL 1800, dat is misschien nog wat voor jou !

http://www.goldwingforum.be/index.php?topic=1322.0
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

:s_hi: Jos ,Patricia ,

:welcome: hier op het Forum
:c017: om U hier voor te stellen ,
nu weten we al meer over U ,en weten we hiermee ,
alsook met wie we het te doen hebben ,

nogmaals bedankt ,en hopelijk mogen we Jullie begroeten op de één of andere
Goldwing Forum Activiteit

Groetjes
Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

goofy

:welcome:Ja een heel levensverhaal de George ken ik goed.

wing67

amaai  :017:  zo een lange voorstelling heb ik nog nooit gezien, stil zwijgen gelezen... :king:, ik zou zeggen gij zijt goe bezig, ik zie je binnenkort nog op een wingske rijden...  :13: :13:

ennéé,  :welcome: op het forum  :13: :13:

Cooper

Hey ook hier welkom hé Muizejoske.

Grtz. van ikke
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

jos motormuis

:c017: hier ook se ons cooperpatrickske  :85: