23 november 2024, 21:35:40

Alvast welkom Roberto 58

Gestart door Het GoldWing forum team, 2 februari 2014, 16:37:18

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Roberto 58.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Roberto 58

Hallo beste  goldwingrijders,

Mijn nickname is Roberto  en woon in  regio Antwerpen
Mijn jongensdroom gaat in vervulling gaan, daar ik op korte termijn bezitter zal zijn van deze prachtmoto (wel 2de hands :) )
Ik ben een beginnend motorrijder ,dus ik kan jullie  ervaring zeker gebruiken. Ik heb in het verleden al wel met een moto'ke Honda CB 250 gereden,maar deze nieuwe aanwinst vraagt toch een beetje voorzichtigheid.
Wat betreft verkeerservaring,rijdt ik met en bus (niet De Lijn),daardoor heb ik al mooie plekjes in Europa gezien.
Als er beginnersboek voor motorrijders, of initiatie voor goldwingrijders bestaat ,geef mij dan info......
Alle info is welkom.....
Bikersgroeten

Roberto 58

wing67

't is nie waar héé ...  [IMG]http://smileys.on-my-web. weer nen HantWerpeneEr .....  :grin:
:welcome: Op het forum Robert, laat eens horen wat je tweedehands hebt aangeschaft ?? we, alleez ik ben nieuwsgierig ..   :017: :17: :great:

Vin

Welkom Roberto. :welcome:
Ik zou zeggen, probeer te oefenen op een parking ofzo, ergens waar geen verkeer is, tot je uw wing meester bent. Ik heb mijn 1500 gekocht nadat ik 10 jaar niet meer met een solomoto  gereden had, en heb het een beetje onderschat. De Goldwing is een enorm leuke en comfortabele moto om mee te rijden, maar is niet meteen de meest handelbare moto. Misschien dat andere wingers er anders over denken, maar dat is toch mijn ervaring. Echter, eens je hem gewoon bent, denk ik niet dat er andere motos zijn die een Goldwing kunnen evenaren.
Groetjes
Vincent

sniperdavid

Hi Roberto,

Ben ook eerst sinds 2 weken in het bezit van een GL1800 (01).
Voordien heb ik met een Intruder VL1500 gereden.

En als ik die twee vergelijk is de VL1500 een dikke lompe ...
En de Wing een jong en vreugdig ...
Spijtig dat de zon niet 24/24 schijnt , want anders zou ik er niet meer ervan af komen  :08:

hugske

:s_hi:

Welkom Roberto 58,

Als de ervaring nog zo miniem is zou ik toch eve langs een motorrijschool gaan,  een goeie instrukteur kan je op een paar uurtjes
in de goeie richting brengen. Daarna een kwestie ven heel veel oefenen. 

En dan is er nog de goe begonnen van dit eigenste forum  op 22 maart ,  waarin je zeker wat kan opsteken , hier meer info http://www.goldwingforum.be/index.php?topic=1908.0  .

Mvg

Hugske

Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

goofy

IJSBLOK

Welkom vanuit Deurne,  Roberto, hier was nood aan nog wat Antwerps bloed !

zoals hier al geopperd: rustig aan op een parking je evenwicht oefenen, en dan zal je merken dat je met een 1500 aan de slag kan zoals een Wallaroo.. maar dan wat zwaarder !  :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

:s_hi: Roberto 58,

:welcome: Hier op het forum ,
wens je alvast vele mooie en veilige Km toe ,
en hopelijk tot heel binnenkort op één van de forum bijeenkomsten

:08: Rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen