23 november 2024, 19:48:11

Alvast welkom Tubawing

Gestart door Het GoldWing forum team, 13 september 2014, 22:06:42

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Tubawing.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Tubawing

Hallo Wingers,

Ik ben een 57 jarige motard, die na drie jaartjes met een CB-Seven-Fifty,  een vijftal jaartjes met een Pan European nu reeds 14 jaar met Goldwing rijdt.
Tot begin september 2014 met een zwart-grijze GL 1500 van 2000, en nu reeds enkele weken met een bordeaux GL1800 van 2005. Slechts 16.000 miles op de telller.
Woonachtig in Oost vlaanderen, van waaruit ik elk jaar met de motor op verlof vertrek, en elk jaar met Sinksen een lang week-end (5dagen) inricht om met bevriende koppels gans Europa te leren kennen

Groetjes,

Tubawing (in een andere hobby bespeel ik de tuba als muzikant, vandaar de roepnaam)

IJSBLOK

Van harte welkom hier, Tubawing...

Schrik niet, hier wordt veel gelachen, maar af en toe komt er hier ook zinnige praat naar boven ! :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

:welcome: op het forum, vanuit Limburg  :great:

eric vdl

hey tubawing alvast welkom

ik ben ook van de streek Oost-Vlaanderen (brakel)
van waar ben jij dan?

groeten eric

juno61

:s_hi: Tubawing,

:welcome: hier op het forum ,
wens je alvast vele mooie en veilige Km toe

groetjes rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

goofy