23 november 2024, 14:08:18

voorstellen

Gestart door rudirudi, 27 augustus 2015, 11:51:04

Vorige topic - Volgende topic

rudirudi

Hallo iedereen,
Ik heb hier al een beetje rondgeneusd en zelf al enkele vragen gesteld, eigenlijk heb ik mij niet echt voorgesteld, bij deze ik ben rudi, in de veertig en nu goldwingrijder met een 1500 se, vroeger reed ik met een racemotor en soms met een chopper, mijn motorrijden was de laatste tijd een beetje verwaterd, sinds ik met de goldwing rijd is het 'vuur' terug aangewakkerd ,prachtige machine, echt relax, ik hoef zelfs niet snel te rijden om te genieten, ik ben er zelfs al boodschappen mee gaan doen, in de koffers kan er redelijk wat in, ik hoop dat iedere goldwingrijder er zo veel plezier aan beleefd zoals ik.

vriendelijke groeten
                                                                                                                                 rudi

wing67

Hallo Rudi, welkom op het forum en fijn dat je je even voorstelt, hopelijk ontmoeten we mekaar eens op één of andere forum-bijeenkomst  :sign0098:

goofy

juno61

:s_hi: Rudi ,

:welcome: hier bij deze gezellige bende ,
fijn te horen dat je zo van je wing geniet ,
het is er zoals je zegt zallig om erop te rijden
wens je nog veel mooie en veilige km toe ,
en hopelijk komen we elkaar snel tegen

groetjes
rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Welkom rudi, en geniet van die wing met volle teugen, dat doe ik ook !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

Welkom bij de bende Rudi en ook bij mij heeft de 1500 nog steeds een streepje voor op z'n rondere broer.  :13:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: