29 december 2024, 01:03:50

Alvast welkom KrisM

Gestart door Het GoldWing forum team, 25 april 2016, 21:51:42

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom KrisM.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

KrisM

Hartelijk dank voor de welkom,

Ik ben Krikke woonachtig te Lochristi, ik rijd al meer dan 30 jaar met de motor, dit waren allen de "racers" zoals we zeggen. Momenteel heb ik een GSXR1000 en een BMW R1200RT en heb nu na lang twijfelen en mede gedreven door de gezondheidstoestand de knoop doorgehakt en ga ik de RT inruilen voor een Goldwing 1800. Ik had graag de Deluxe versie gehad maar deze was helaas niet meer leverbaar op het moment dus heb ik gisteren de handtekening geplaatst voor een GL1800 in Pearl White. Daar hij van de week bij de dealer kon worden geleverd zal ik hem waarschijnlijk rond 4 mei bij mij thuis mogen verwachten. Ik kan hem helaas niet zelf ophalen daar ik nog aan het revalideren ben van mijn rugoperatie nu 3 weken geleden maar de dealer wou hem met alle plezier thuis afleveren. Kan ik er toch al wat over gaan wrijven he  :13:

Van zodra ik hem in m'n bezit heb post ik wel wat foto's hier.

grtz

juno61

:s_hi: KrisM

Welkom hier bij deze gezellige meute ,
je gaat het U zeker niet beklagen wat de Goldwing betreft
wens je alvast vele mooie en veilige km toe

Groetjes Rafke  :08:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

goofy

wing67

:welcome: Kris  :great:

IJSBLOK

welkom hier Krikke, je bent niet de enige met ervaring op BMW en dan naar Goldwing...

en hier waren genoeg vrijwilligers om die witte van de dealer naar jou thuis te brengen, zulle  :grin: :grin: :grin: :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

hugske

Citaat van: IJSBLOK op 26 april 2016, 20:32:51
welkom hier Krikke, je bent niet de enige met ervaring op BMW en dan naar Goldwing...

en hier waren genoeg vrijwilligers om die witte van de dealer naar jou thuis te brengen, zulle  :grin: :grin: :grin: :grin:

Awel ge neemt me de woorden uit de mond ,   ik had die ook wel van de dealer tot bij u gebracht   ( kan wel zijn dat er dan ietsepietsie meer kilometers op staan  :93: )
Alvast welkom bij deze bende

Mvg,

Hugske
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

IJSBLOK

Ik had 'm zelfs met plezier gaan tanken ook, na die kilometers  :08:
Honda Deauville 2015

KrisM

KrisM

Een paar fotokes, van in de garage weliswaar want ik krijg hem zelf momenteel nog niet buiten.

IJSBLOK

Honda Deauville 2015

wing67

Schoeeeeeeeeeeeen  :great: :great: :great: :great:

KrisM

7 mei 2016, 10:03:59 #13 Laatste wijziging: 9 mei 2016, 09:03:54 door KrisM
Heb inmiddels wel al mijn GPS geplaatst op zelf gemaakte montage in RVS en aluminium.

Ben nu bezig om een montage te maken voor mijn smartphone.

KrisM

De witte pinkers zitten er inmiddels in, heel tevreden mee  :13: