23 november 2024, 23:35:17

Alvast welkom wingwabbe

Gestart door Het GoldWing forum team, 26 maart 2017, 19:55:50

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom wingwabbe.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

wingwabbe

Hallo, ik ben motorrijder sinds 1994. Gestart met een Yamaha Virago 535, na een tweetal jaar overgestapt naar Kawasaki Vulcan 800 Classic en sedert 1998 -op aandringen van mijn vrouw- overgestapt naar Goldwing. Eerst stond ik daar zeer sceptisch tegenover, want velen vonden dat maar een moto voor "oude zakken", totaal niet geschikt op onze vlaamse en belgische wegen, niet geschikt om motortreffens mee te rijden enzovoort enzoverder .....
Na amper een jaartje rijden met mijn eerste GL1500 Aspencade was mijn wantrouwen volledig verdwenen. In 2004 kocht ik dan een GL1500SE en met die motor (bouwjaar 1997) heb ik 13 jaar zonder problemen rondgetoerd. Voor zijn 20ste verjaardag heb ik nog een volledige check-up laten uitvoeren en (weeral de schuld van mijn eega) ben ik overgestapt naar het 1800 model. Nu ongeveer een 500km mee gereden en ook deze valt weer heel goed mee. Enkel het in de remmen gaan moet ik nog een beetje doseren, want man man man, die bijten!
Ziezo, ik hoop dat jullie hier iets meer mee weten over mijn op één na grootste zondig plezier.
motorgroeten,
wingwabbe

goofy

:welcome: :welcome: :welcome:

IJSBLOK

Wingwabbe, van harte welkom.

We zeggen het niet graag, en hou het stil, maar je hebt een slimme vrouw  :grin: :grin: :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

juno61

:s_hi: Wingwabbe

:welcome: hier bij de Meute

rafke xxxx  :08:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

evert kool