24 november 2024, 04:43:18

Alvast welkom Goldwingluc

Gestart door Het GoldWing forum team, 29 mei 2017, 21:54:10

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Goldwingluc.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Goldwingluc

30 mei 2017, 10:49:43 #2 Laatste wijziging: 30 mei 2017, 10:51:17 door Goldwingluc

me ff kort voorstellen..de naam zoals vermoed is Luc ben 57 en sinds 1991 goldwinger..op de 26 jaar heb ik 4 x 1500 en 2 x 1800 gereden..ben ook sindsdien lid van de gwmcb.

door het minder aanbod van ritten daar ben ik sinds 2016 uitgeweken naar de samaritan riders waar ik goed mijn 2e thuis bij gevonden heb..velen zullen me wel herkennen vanop de ritten/treffens/meetings in het binnen/buiten land..GWEF treffens rijden is er niet meer bij voor de reden hierboven en door wat andere omstandigheden.

mijn groetjes gaan aan uit naar iedereen en hopelijk tot binnenkort ergens on the road.

hierbij een PIC van de huidige GW

Mvg Luc

juno61

:s_hi: Goldwingluc

word hier geapprecieerd dat je ,je voorstelt ,weten we iets over Jou
:welcome: hier op het Forum wens je alvast veel mooie en veilige Km toe

als je vragen hebt zal wel hier en daar iemand zijn; die U zal proberen te helpen
wens je hier alvast veel plezier
en als forum lid en Samaritaan Rider kun je indien je wenst aansluiten voor de (f)rit dag ,aanstaande zaterdag  xxxx

Groetjes Raf
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Aha, een Sammeke !

Van harte welkom hier Luc !
:welcome: :welcome: :welcome:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

goofy

:welcome: :welcome: :welcome: :welcome:

sandor