Storm

Gestart door ferre, 11 november 2010, 11:32:42

Vorige topic - Volgende topic

Cooper

Dat was vanavond idd. heel duidelijk te zien. In het Brusselse een mooi wit tapijt en eens Zemst voorbij geen vlokje meer te zien.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

'Een mooi wit tapijt..."  Nu zit je op het verkeerde forum, Cooper !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Het sneeuwt flink in Antwerpen, nu....
Honda Deauville 2015

ferre

hier ligt nu al redelijk wat sneeuw  :13: :13:
greetz
ferre

juno61

Hier vallen er nog steeds dikke vlokken
denk wel dat het de hele nacht doorgesneeuwd heeft
van mij mag het stoppen hoor

Rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

loewieke

Hier in het hageland ongeveer een 10cm sneeuw,vallen nog vlokjes maar dat is miniem.

Mvg Louis :039:

Domi

hier zijn ze vanmorgen rondt 9u al met sneeuwruimers de straat komen schoon maken , heeft gans de nacht doorgesneeuwd en er lag vanmorgen al een dikke 15 cm en het gaat nog altyd door met grote sneeuwvlokken .

IJSBLOK

tot mijn groot verdriet ben ik er vandaag zelfs niet door geraakt met de scooter... In onze straat ging het nog, het spoor was helemaal vrij en gestrooid, maar een verkeerslicht verder begint hier een bolle asfaltbaan, en daar ging ik tot twee maal toe recht de goot in. Miserie om eruit te geraken, man man man. Terug naar huis, en dan maar met de motorhome, dat was (weeral) sneller....  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:   :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:
Honda Deauville 2015

Cooper

Citaat van: IJSBLOK op  1 december 2010, 23:35:47
'Een mooi wit tapijt..."  Nu zit je op het verkeerde forum, Cooper !

Voor een tapijt vindt ik wit niet misstaan.  :25:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

juno61

Met zo een weer en sneller ,Frank ? :017:
en da met de mobilhome ?
vind dat je vandaag later bent als anders
leg da hier eens uit............................. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

By the way ... hier begint het terug te sneeuwen
deze namiddag gemeten, 13,2 cm

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

stout mike

door het slechte weer van deze week ligt de bouwsector al bijna een hele week stil,zal weer een streng winterke worden vrees ik.
MVG mike

juno61

Vind het allemaal raar ,stout mike ,
mijn toekomstige schoonzoon is ook al van maandag thuis
en op het nieuws beweren ze dat ,mits deze bare weersomstandigheden de bouw gewoon doorwerkt
maar de werkgever moet geregeld pauzes inlassen zodannig dat het werkvolk zich
kan verwarmen en iets warm drinken ,waarom dan deze foute berichtgeving ???

rafke  :victory:

stout mike

wel bij ons deze kanten zitten er toch heel veel mensen uit de bouw thuis hoor rafke,enkel degene die binnenshuis werken werken gewoon door,alle buiten werkers zitten thuis bij mijn weten toch en ik ken toch heel veel volk die in de bouwsector werken.bvb in mijn branche dakwerken kunnen wij met dit weer nu niet bepaalt op een veilige manier over de daken kruipen,daarom zijn wij ook wel zeer afhankelijk van bepaalde weersomstandigheden,momenteel vriezen wij gewoon uit.
MVG mike

IJSBLOK

Maar met gewaarborgd loon toch hoop ik ? Als het blijft sneeuwen tot in maart zoals dit jaar....
Honda Deauville 2015

juno61

Hoi stout mike , :grin:

toekomstige schoonzoon is ook dakwerker ,
werkt met een grote Firma ,Crabbe van Sint truiden
is momenteel in Brussel bezig en van dinsdag t'huis
door die extreme weers omstandigheden

rafke :victory: