22 november 2024, 11:42:41

Storm

Gestart door ferre, 11 november 2010, 11:32:42

Vorige topic - Volgende topic

juno61

Ja stefan , :grin: :grin:
inderdaad wat die kerk betreft ,
ben er deze ochtend om 04.20 langs gereden en het is daar inderdaad een puinhoop
heb mijn dochter en haar vriend naar bussen "de zigeuner" gebracht ,en zag het puin deze morgen liggen
hoor juist op het nieuws ,dat op het einde van de week dooi verwacht word ,
hoop het ben die smurie meer als beu hoor

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Domi

hier nog niks van dooien hoor vriezen ja da wel , en de sneeuw blijft hier maar liggen en de auto's blijven vast te zitten

IJSBLOK

Even toertje doen met de jeep, zag het Domi hier toch ook doen in de sneeuw...

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Domi

De mijne staat lekker droog onder de carport hoor frank , straks gaat die nog op zijn 2 wielen verder  :039:

loewieke

Wat men tegenwoordig allemaal ni doet om van zijne sneeuw af te raken.

Mvg Loewieke :039:

wing67

god zij dank, das wel het mooie zo na nieuwjaar, HET WORD TERUG ZOMER...... :great: :great: :great:

IJSBLOK

6 januari 2011, 16:10:25 #246 Laatste wijziging: 6 januari 2011, 17:35:42 door IJSBLOK
Laat het maar lekker regenen, al het zout weg, binnen enkele dagen terug op 2 wielen, yes !
Honda Deauville 2015

Dawingi

Dat wil zeggen .... zaterdag bollen !!!!!!!
Dat het stof er vanaf kan en de banden terug rond worden.    :grin: :grin:
I live to ride and ride to live !!!

wing67

ik had het toch gezegd, voor de kerst, t gaat er met bakken uitvallen, en eind januari 20 graden...., komt al in de buurt, en we zijn nog maar begin januari... :13: :13:

Jantje Beton

Citaat van: wing67 op  6 januari 2011, 18:19:34
ik had het toch gezegd, voor de kerst, t gaat er met bakken uitvallen, en eind januari 20 graden...., komt al in de buurt, en we zijn nog maar begin januari... :13: :13:

Gaat ge dan uw paraade paardje uithalen  :017: :tongue:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

als het goe weer is hééé, dat ik eens wat kilometertjes kan maken.... :13: :great: :ecomcity: :grin: :victory:

Dawingi

Citaat van: wing67 op  6 januari 2011, 18:53:47
als het goe weer is hééé, dat ik eens wat kilometertjes kan maken.... :13: :great: :ecomcity: :grin: :victory:

't Zal nodig zijn. Trainen voor augustus !!!!! Een beetje eelt kweken onder dat gat.   :smiley: :smiley:
I live to ride and ride to live !!!

wing67

:85: :85: :85: :08:

Domi

Alle sneeuwellende is nu verdwenen en nu zitten we met al dit water van die dooiende sneeuw + het watergieten die nog wat water bij brengt met als resultaat overstromingen hier overal.
dit is een foto van op de camping in bomal.

IJSBLOK

Ze zijn jullie toch niet aan 't buitenhalen uit jullie woning, hé ? Ik hoor hier op de radio dat ze de mensen allemaal uit hun chalet halen...

Dan is de sneeuw toch leuker...
Honda Deauville 2015