23 november 2024, 10:47:28

Storm

Gestart door ferre, 11 november 2010, 11:32:42

Vorige topic - Volgende topic

Robert

mag er niet aan denken
zoiets als je met de wing weg bent???? :sign0065:
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

juno61

Robert , :grin:
denk als je onderweg bent met de motor,  :017:
en je kunt niet schuilen dat je dood blijft
:sign0065: deze laatste is ook niet meer normaal hoor

Rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Robert

met zulke eieren moet er vanalles kapot :undecided:
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Cooper

Zoals in de twee eerste filmpjes is het aan het Gardameer in Italie bijna jaarlijkse kost.
We zijn er ooit aangekomen toen de dag voordien zo een hagelstorm was overgetrokken. Alle auto's en caravans vol blutsen, er waren zelfs wagens bij waar de achterruit gewoon was stukgehageld. Ik heb daar elk jaar een tweepersoonsluchtmatras bij en deze ligt continu halfopgeblazen over de auto.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

al eens aan een andere vakantiebestemming gedacht ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

ferre

Citaat van: Cooper op 15 november 2010, 23:06:24
Zoals in de twee eerste filmpjes is het aan het Gardameer in Italie bijna jaarlijkse kost.
We zijn er ooit aangekomen toen de dag voordien zo een hagelstorm was overgetrokken. Alle auto's en caravans vol blutsen, er waren zelfs wagens bij waar de achterruit gewoon was stukgehageld. Ik heb daar elk jaar een tweepersoonsluchtmatras bij en deze ligt continu halfopgeblazen over de auto.
ik heb het ook al meegemaakt aan het Garda-meer  :shocked: :shocked: gelukkig stond ik er naar te kijken en stond de wing toen in de garage :13: :13:
dit jaar nog toonde de hoteleigenaar ons foto' van 3 jaar geleden , hagelbollen zo groot als tennisballen en tussen de 120 en 150 gram zwaar.
dit is niet alleen slecht voor de motor/auto maar ook voor jezelf.
een raad als je toch naar het Garda-meer wil : zorg er voor dat ge omnium verzekerd bent of uwe auto/caravan is naar de kl.......... :sad: :sad: :sad:
greetz
ferre

Cooper

Citaat van: IJSBLOK op 16 november 2010, 06:54:16
al eens aan een andere vakantiebestemming gedacht ?

Ja maar d'r gaat niks boven dat plaske tss de bergen vindt ik.

IJSBLOK

Ben er de laatste keer in augustus 2008 gepasseerd, en er waren veel te veel lawaaierige Italianen op de campings, die hun klein mannen lopen nog tot middernacht rond te krijsen....

Zal wel een ander plasje zoeken tussen de bergen....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

't Krioelt daar natuurlijk van de campings (en van de Italianen) maar Camping Riviera in Toscolano-Maderno is echt aan te bevelen.
Helemaal gene last van joelende Italianen daar 's nachts en moest dit toch al gebeuren hebben ze 's anderendaags de campinguitbater aan hun caravan staan.

wing67

hier ook, gelukkig............ :017: :017: :039: :039: :ecomcity: :ecomcity:

juno61

Hier is de storm ook door ,van deze namiddag ,
was een ritje gaan doen en was
vergeten dat we ergens moesten zijn

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

Oeps raf, slechte punten?????? :017: :111: :043: :17:

juno61

Ja ,stefan,

:undecided: in één keer -6 ,Doeme ,doeme toch

:91: :91: :96: :96:

wing67

Ocharme raf, hoop dat de storm ondertussen is gaan liggen, van mijnkrijg je alvast een plusje...... :13:

juno61

Ronny ,Stefan , :grin: :grin:

Da pakt mij nu sé ,dat jullie er zo over denken

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: