Reverse trike GL 1800 , een primeur voor Europa op dit forum !

Gestart door IJSBLOK, 28 maart 2012, 20:58:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

harmdeboer

Citaat van: IJSBLOK op 28 oktober 2012, 22:32:12
Ga je dat tegen de ingenieurs van bijvoorbeeld Bugatti ook zeggen, Harm ? die investeren ook immens veel geld en moeite terwijl er al sportwagens bestaan en er voor Bugatti slechts een heel kleine markt is...

Nee want die komen ui met hun eigen unieke auto en niet een aanpassing vaniets bestaands
Het vergelijken van de ene motor met de andere motor of auto of sportauto is in mijn ogen een totaal andere discussie


Stel sturgis had de complete motor een ander uiterlijk gegeven en 2 voorwielen en die hybride dan ook nog een eigen merk en type dat was het in mijn ogen een knapper staaltje werk geweest (kijk naar skoda 1ste fabia is 80% vw polo)
Maar het samenvoegen van 2 reeds bestaande onderdelen, wat ook nog eens al eerder gedaan is door meerdere bedrijven in de wereld....

Dan krijgen ze alle lof voor de type goedkeuring.... maar om nu te zeggen goh wat een unieke innovatieve uitvinding das een one of a kind nee.... dat kun je dan niet zeggen...

wing67

nou das aardig verhaald moet ik zeggen......

Persoonlijk vind ik het voor Pieter een "petje af" voor wat "zij" verwezenlijkt hebben, vooral "voor" de mensen met een beperking, of door de ouderdom... de kans te geven hun hobby voort te kunnen zetten, en niet te vergeten ook voor de sportieve Goldwingrijders onder ons die dit graag zien en graag mee rijden, en dit toch op een prijsgunstigere manier als een "gewone trike"...

Ik hoop dat er meer mensen eens het initiatief hebben, en dan ook nemen......, het geld bij mekaar schrapen, en niet te vergeten de ballen..., en vooral de "now-how" hebben om zo iets, of vergelijkbaars, aangaande onze gemeenschappelijke hobby de Goldwing, in mekaar te steken, ipv een knap staaltje werk waar iemand anders natuurlijk ook zijn fierheid op heeft, en ondertussen bloed zweet en tranen gekost heeft,  af te kraken..., want daar komt het hier blijkbaar op neer..., trouwens dat gevoel krijg ik (en ook anderen) hier als men zo negatief hierover blijft doordrammen.. :017:

Een "mening" hebben mag natuurlijk iedereen, we leven tenslotte in een vrij land..., maar dit is het Belgische forum, en wij proberen hier alles (of toch zo veel mogelijk) POSITIEF te bekijken en te ervaren, en blijkbaar ben ik niet de enige die hierover zo denkt...

Ik stel voor, wie van ons gaat er een testrit mee maken en "pent" zijn ervaring hier eens neer, daar schieten we nu eens mee op.... :13: :13:

JohanVP

ik stem volledig toe Wing67.

Petje af voor de ontwerpers. Je moet niet alleen kennis van zaken hebben, je moet ook weten waar je de juiste materialen vindt om zoiets te bouwen. :s_cool:
En dan moet het ook nog een mooie look hebben. :c029:
Ik wens hun in elk geval veel succes en hoop dat er veel interesse voor zal komen.

johanVP
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

IJSBLOK

CiteerIk stel voor, wie van ons gaat er een testrit mee maken en "pent" zijn ervaring hier eens neer, daar schieten we nu eens mee op..

dat is gesproken, zie ! Maar ik dacht dat jij al een afspraak had voor die testrit, Stefan ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Mon goldwing

Ok is een mooie uitvoering maar ik vraag me nog steeds af als je daar moet mee gaan rijden moet je er dan ook achterstevooren gaan opzitten ??? Lijkt me dus een moeilijke zaak.

Gts Mon Goldwing