23 november 2024, 21:54:24

Alvast welkom Cock

Gestart door Het GoldWing forum team, 6 april 2014, 22:22:11

Vorige topic - Volgende topic

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Cock.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.

Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0

WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Cock

Hallo mede-motorliefhebbers,

Mijn naam is Cock van Santen uit Den Haag (Nederland). Ik ben vanaf volgende week zaterdag de gelukkige eigenaar van een zeer mooie Honda 1800 Rune uit 2004. Ik ben 49 jaar en heb deze motor gekocht puur op gevoel. Binnen 10 minuten was ik verkocht van het model en de uitstraling. Alleen vond ik het geluid iets te braaf en zoek een mogelijkheid om dat aan te passen. Deze motor schreeuwt erom om de dempers eruit te halen, alleen ben ik bang dat ik dan meer schade dan vooruitgang boek. Heeft er iemand hier ervaring in?

Vriendelijke groet vanuit Den Haag,

Cock van Santen

juno61

:s_hi: Cock ,

:welcome: hier op het forum ,
hebben hier een paar Rune rijders die U hierbij beslist bij zullen staan met raad ,
wens U alvast vele mooie en veilige Km toe

Groetjes
Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Aha! Je hebt het gevonden zie ik.
Welkom bij de bende hier Cock, helaas zal je Rune hier niet zo exclusief zijn als op't andere forum maar hulp zal je hier wel meer krijgen.
Wij wensen je in ieder geval nog vele, veilige en zonnige kilometers toe op je ruine!  :s_laugh:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

Hallo Cock, weer iemand met een speciale smaak, of hoe zeggen we het dan.... :017:   :welcome: op het forum
Hoop jet te mogen ontmoeten op de "second european rune rally" in juni 2014

Meer info op www.runeworld.eu

Hou rekening, deelnemen is vooraf inschrijven...  :13: tot dan  :great: :great:

goofy

IJSBLOK

Welkom hier, Cock...

Een goede raad:

Zorg dat er steeds een Goldwing mee rijdt als je een rit doet, dan kan je toch wat bagage meenemen  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD